If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Здравейте имам следния проблем,пример: На светофар съм колата е загряла на 90 градуса и оборотите играят 800- 1000,падне ли температурата под 90 гр. не го прави.Дали може да е от горивото сипах 95 от петрол
Бе има много общо. И при колегите като спрат на светофар ги заклаща. Въобще като освободиш от скосрост и почва. Той го усеща по светофарите явно. Да пробва всички неща от темата. После ще го мислим.
Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"
Щом клати на място почистване дросел и регулиране на жило след което обикновенно не се оправя и си сменяме МПХ. А преди да всичко това проверяваме дали не смуче въздух нерегламентирано.
A за да бъде пълноценно почистването то трябва да бъде съпроводено от специална мантра, в която се споменават конструктора на дросела, монтажиста в завода, техните лели, сестри, майки, всякакви други жески роднини (а при желание и мъжки), както и подробно описание на всички неща, които имаш намерение да извършиш с гореупоменатите хора. По възможност се изпълнява на италиански.
Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"
аз също имах такова клатене,но беше в движение и когато спра поклаща веднъж и спира,взех си контактен спрей и почистих сички кабелаци,букси и т.н. и ся няма грижи
Абе стига сте пръскали пък и вие. Кво пръскате? Ако нещо губи контакт колата няма да работи изобщо както трябва. Идете на компютър да ви направят адаптация на клапата и оборотите ще заспят. Същата работа и с рестартирането с ключа. 90 сек на контакт и още 90 ала бала. Това нищо не прави.
Абе стига сте пръскали пък и вие. Кво пръскате? Ако нещо губи контакт колата няма да работи изобщо както трябва. Идете на компютър да ви направят адаптация на клапата и оборотите ще заспят. Същата работа и с рестартирането с ключа. 90 сек на контакт и още 90 ала бала. Това нищо не прави.
Колега мисля, че не сте прав номера с ключа работи, но мисля че е при моделите с електронна газ които май бяха след 2001. А относно лошите контакти пак не сте прав защото една 145 я потрошиха от диагностики и смени на дебитомери свещи ламбди и т.н. и накрая се оказа разхлабена маса.
Затова ви препоръчвам да не бъдете толкова категоричен!
Have A Nice Day
o/_______\o
(Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
[]=о===о=[]
Абе стига сте пръскали пък и вие. Кво пръскате? Ако нещо губи контакт колата няма да работи изобщо както трябва. Идете на компютър да ви направят адаптация на клапата и оборотите ще заспят. Същата работа и с рестартирането с ключа. 90 сек на контакт и още 90 ала бала. Това нищо не прави.
Колега мисля, че не сте прав номера с ключа работи, но мисля че е при моделите с електронна газ които май бяха след 2001. А относно лошите контакти пак не сте прав защото една 145 я потрошиха от диагностики и смени на дебитомери свещи ламбди и т.н. и накрая се оказа разхлабена маса.
Затова ви препоръчвам да не бъдете толкова категоричен!
Почистването на буксите е хубаво профилактично. Но специално за мененето на обороти няма как да сима връзка. Ако се прекъсне захранването на ТПС-а колата ще угасне. Ако се прекъсне дебитомера в колекторите ще пука здраво и няма да да отлепи въобще. Ако се прекъсне който и да е датчик ще светне инжектора на таблото.
И аз съм почистил буксите. Но обикновено когато се окаже недобър контакт то в случая нещо не е работило. Това при оборотите няма да помогне от никъде.
А точно при прекъсване на маса било то по мотора или по шасите колата ще полудее. Първото което ше спре е горивната помпа. И после на диагностика за чистене на сериозно количество грешки.
На всякъде където пише авто диагностика би трябвало да могат. Те не с еизвършват механични манипулации. Закачат тестер или компютър към буксата за диагностика и програмата обикновено има опция за селф адаптация. Нулира всички настройки по ЕКУ-то. После палиш колата тя ще изгане първия път и ще чуеш как моторчето на дроселовата клапа се настройва. Като спре да бръмчи палиш и готово Ако изгасне 2-ри или 3-ти и моторчето не спира да бръмчи отхлабваш жилото на газта докато се позиционира клапата. После гонастройваш като го оставяш леко хлабаво, палиш и вече наистина е готово.
Comment